سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شکیبا پیروزى را از کف ندهد اگر چه روزگارانى بر او بگذرد . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 91 آبان 30 , ساعت 7:57 عصر

 ناصر نو آموز نایب رئیس اسبق فدراسیون فوتبال امروز در حاشیه مراسم عزاداری در کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران درباره وضعیت فوتبال ایران گفت:  نمی‌توانیم بگوییم حالا که کفاشیان رئیس است این اتفاق افتاده یا اگر برود همه چیز درست می‌شود. کار فوتبال ما در دراز مدت درست می‌شود اما ما باید ببینیم ابزار اولیه فوتبال در دنیا چیست.

وی ادامه داد: زمین فوتبال در بعد محلات و باشگاه‌ها به چه صورت است؟ باشگاه‌ها که اصل جریان کار ما هستند و تیم ملی را تشکیل می‌دهند چه امکاناتی باید داشته باشند.

نوآموز در پاسخ به این سؤال که ما بهترین مربی را به ایران آورده‌ایم اما نتیجه نگرفته‌ایم اظهار داشت: کی‌روش از خدایش است که پیروز شود و پولش را می‌گیرد.

نوآموز در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه چرا فوتبال در زمان دادکان نتیجه گرفت و اگر وی به فدراسیون باز گردد نتیجه خواهیم گرفت یا خیر تصریح کرد: آن زمان مثل حالا که پول در فوتبال خرج می‌کنیم نبود. بازیکنان همه پدیده بودند اما الان کدام بازیکن پدیده است؟ چرا بازیکن نساختیم. برای تیم امید هم کاری نکردیم در باشگاه‌ها نیز در فوتبال پایه کاری انجام نشده است. ما ضعف مدیریت داریم و شاید با بازگشت دادکان وضعیت کمی بهتر شود.

نایب رئیس اسبق فدراسیون فوتبال افزود: این مسئله وجود دارد که دادکان باید خودش علاقه داشته باشد تا برگردد. راه بردن فوتبال کار مشکلی است و باید ببینیم آیا می‌توانیم لیگ حرفه‌ای را با این همه پول نگه داریم.

نوآموز درباره پیش بینی‌اش برای صعود تیم ملی به جام جهانی عنوان کرد: ما هم شانس داریم و هم استعداد اما نبود برنامه ریزی برای حرفه‌ای شدن این مسائل را به وجود آورده است. پول آمد اما دیگر حس فوتبال را نداریم. هنگامی که برای جام جهانی انتخاب شدیم بازیکنان ما به راحتی کشورهای عربی را گلباران می‌کردند اما اکنون از نام قطر ترسیده و می‌لرزیم.


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ