سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پست ترین دانش، آن است که از زبانت در نگذرد و والاترین دانش، آن است که در اعضا و جوارح پدیدار گردد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 93 اردیبهشت 21 , ساعت 2:15 صبح

 خسوس کاندلاس پس از شکست تیم ملی فوتسال ایران در بازی مقابل ژاپن در فینال رقابت های قهرمانی آسیا عنوان کرد:قبل از هر چیز به ژاپن برای قهرمانی در این مسابقات تبریک می گویم.واقعیت این است که گاهی اوقات نتایج ظالمانه هستند و این بار هم چنین شرایطی وجود داشت.

به گزارش اوج، وی ادامه داد: مقابل ژاپن در لحظات مهمی از جریان بازی صاحب فرصت های خوبی برای زدن گل داشتیم.با این وجود باید به نقش مهم دروازه بان ژاپن اشاره کنم که تیمش را در بازی نگه داشت.برنامه ما قبل از آغاز مسابقه این بود که بتوانیم به گل برسیم و در ادامه بازی را تحت هدایت خود در بیاوریم.با این وجود مشکل ما در مسابقه فینال در اینجا بود که در بازی های قبلی ما خیلی زود به گل رسیدیم ولی در این مسابقه توپ در دقایق آغازین وارد دروازه حریف نشد.

کاندلاس تاکید کرد:فکر می کنم ما بهترین تیم تورنمنت بودیم اما در بازی نهایی نتوانستیم مانند گذشته باشیم.در وقت اضافه اول،بازی معمولی مان را نشان دادیم و به گل رسیدیم اما در نیمه دوم ژاپن به گل رسید و ما نتوانستیم نتیجه را عوض کنیم.


   1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ