سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راسخان در دانش کسانی اند که دست نیکی و زبان راست و دل صاف وعفّت شکم و فرج دارند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 93 خرداد 29 , ساعت 4:59 عصر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ماریا موسوی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان در اردبیل اظهار کرد: توانمند کردن بانوان در حوزه اقتصادی و بها دادن به تولیدات آنها از علل و عوامل راه‌اندازی پنج‌شنبه بازار بانوان است تا با کیفت‌ترین محصول تولید شده بانوان معرفی شود.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با برگزاری سلسله نشست‌های نور و امید ویژه دختران در طول تابستان آنها را با بسیاری از مسائل اجتماعی و خانوادگی آشنا کنیم.

مشاور استاندار در امور بانوان افزود: این نشست‌ها در موضوعات مختلف خرید ساعت الیزابت و به شیوه ای نو و جذاب با همکاری اعضای کمیته غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان جوان استان، چهارشنبه هر هفته ساعت 17عصر در تالار بیضای اردبیلی برگزار خواهد شد.

موسوی با اشاره به عناوین برخی از این سلسله نشست‌ها تصریح کرد: نشست اول با عنوان « چگونه شاد باشیم» در اولین چهارشنبه تابستان 4 تیر ماه برگزار خواهد شد و عناوین نشست‌های دیگر دختران و فضای مجازی، مهارت ارتباط اجتماعی، نقش ورزش در زندگی دختران، لذت‌های مطالعه برای دختران، مدگرایی و دختران، سهم من در جامعه؟!، هنر زن بودن و… هستند که به زودی در سطح شهر اردبیل اطّلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسئول از افتتاح پنج شنبه بازار در روز پنجم تیر ماه در پارک بانوان اردبیل خبر داد و یادآور شد: این بازار برای عرضه محصولات و تولیدات زنان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، کشاورزی، صنایع دستی، مواد غذایی و… در روزهای پنج‌شنبه هر هفته در طول تابستان و در پارک بانوان از ساعت 9صبح تا ساعت 20شب برپا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: بانوان تولیدگر، صنعت‌گر و هنرمند علاقه‌مند به شرکت در این بازار می‌توانند جهت ثبت نام به کمیته امور بانوان فرمانداری اردبیل و یا واحد امور بانوان سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری اردبیل در فرهنگسرای فجر مراجعه و برای کسب اطّلاعات بیشتر با شماره تلفن 4440180، تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/62003/ح30


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ