سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این دلها همچون تنها به ستوه آید پس براى راحت آن سخنان تازه حکمت باید . [نهج البلاغه]
 
شنبه 92 فروردین 17 , ساعت 1:54 عصر

در مورد شکست تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشباب عربستان گفت: بازی خوبی انجام دادیم. هوا به قدری گرم بود که در 20 دقیقه ابتدایی مسابقه فشار زیادی را تحمل کردیم. گل غیرمنتظره‌ای را دریافت کردیم و بعد از آن هر چه تلاش کردیم توپ هایمان وارد دروازه نشد. موقعیت‌های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی در مورد دیدار این هفته تیمش در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشباب عربستان اظهار داشت: شرایط آب و هوایی در این مسابقه به نفع ماست و از همه مهمتر آنکه حمایت هوادارانمان را پشت خودمان می‌بینیم. مطمئنا الشباب برای کسب حداقل امتیاز به میدان می‌آید اما هر طور شده باید این تیم را شکست دهیم و هر 3 امتیاز را کسب کنیم.

هافبک تراکتورسازی در مورد حواشی که اطراف این تیم به وجود آمده است عنوان کرد: بعضی ها دنبال حاشیه‌سازی هستند اما اجازه نمی‌دهیم این اتفاقات برای تیم ما دردسرساز شود. بعضی افراد علاقمندند که برای تیم ما حاشیه درست کنند اما با همبستگی و تمرینات پرقدرت اجازه نمی‌دهیم این اتفاقات به ما صدمه‌ای بزند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تماشاگران مثل دیدار مقابل الجزیره تیم‌مان را مورد حمایت قرار دهند و با پرکردن ورزشگاه به ما در کسب 3 امتیاز کمک کنند.

انتهای پیام/ی


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ