سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل اندک همراه با دانش، بهتر از عمل بسیار همراه با نادانی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 91 اسفند 18 , ساعت 11:11 عصر

سرمربی استقلال پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی تیر انتقاداتش را به سمت آرش برهانی نشانه رفت و وعده داد او را به خاطر حرکت بچه‌گانه‌اش که منجر به اخراج شد جریمه خواهد کرد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک برصفر تیمش در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال مقابل تراکتورسازی در نشست خبری بیان کرد: من ابتدا به مسئولان برگزاری مسابقه، سازمان لیگ، یگان ویژه و هیات فوتبال تبریک می‌گویم. یک تبریک هم به مظفری‌زاده به خاطر داوری خوبش می‌گویم. تبریک بعدی هم به هواداران دو تیم است. هم هواداران استقلال و هم آذری‌ها که آمدند و حمایت کردند. دو تیم هم فوتبال خوب و درگیرانه‌ای ارائه دادند و تغییرات تاکتیکی زیادی در جریان بازی داشتند. سطح بازی امروز از لیگ بالاتر بود، به هر حال این همه به خاطر شرایط خوب زمین و هوا به وجود آمد. من همچنین می‌خواهم درگذشت خدایاری، استاد تکنیک ایران را تسلیت بگویم، او در همه ادوار فوتبال ایران استاد تکنیک بود.

 

سرمربی استقلال در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره عملکرد خوب هاشم بیک‌زاده تصریح کرد: بیک‌زاده از آن بازیکنانی است که تمام استانداردهای بین‌المللی را دارد اما متاسفانه شرایطی را در ابتدای فصل برای او درست کردند که از لحاظ کیفی و همچنین روحی به هم ریخت. به خاطر همین ما مجبور شدیم در چند بازی از او چشم‌پوشی کنیم اما در دو، سه بازی اخیر همان هاشمی شده که مد نظر ما بود . او جزو چند بازیکن پرافتخار لیگ ایران است. بیک‌زاده بازیکن دوپایی بوده اما یک مقدار احساسی است. اول فصل برخورد بدی با او شد و کمی به هم ریخت اما خوشحالیم که در پایان فصل به وضعیت خوبش بازگشته است.

 

وی همچنین درباره مصدومیت خسرو حیدری توضیح داد: او نزدیک به 24 ساعت نیاز به یخ‌درمانی دارد و بعد از آن هم باید تیم پزشکی که واقعا باید از آن‌ها تشکر کنم درمان اولیه را شروع کنند. امیدوارم حیدری به بازی العین برسد. البته اینجا من فراموش کردم از طرفداران استقلال تشکر داشته باشم. همیشه تشکر اصلی‌ام را از بازیکنانم می‌کنم که مردانه بازی کردند، ما 55 دقیقه 10 نفره مقابل تراکتور آماده بازی کردیم. حریف بسیار روان و خوب بازی کرد اما اگر ما 10 نفره نمی‌شدیم به گل‌های بیشتری دست می‌یافتیم. در کل بازی خوبی بود و هر دو تیم برنامه‌های تاکتیکی‌شان را پیاده کردند.

 

قلعه‌نویی همچنین در ادامه نشست خبری نسبت به حرکت آرش برهانی که منجر به اخراجش شد انتقاد کرد و افزود: اشتباه بچگانه آرش برهانی باعث شد پس از اخراجش بقیه بازی را با استرس دنبال کنیم. ما سیستم را 1-4-4 کرده و لایه‌های دفاعی درست کردیم. همچنین نگرانی‌ام این است که خدا نکند ما به خاطر این حرکت بچگانه برهانی در بازی العین افت بدنی داشته باشیم.

 

سرمربی استقلال در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاری که درباره شعارهای رکیک هوادارانش به حریف و گروه داوری پرسید پاسخ جالبی داد و گفت: من چیزی نشنیدم. در مجموع اگر چنین اتفاقی افتاده باشد آن را محکوم می‌کنم و این کارها نه با فلسفه فوتبال و نه فرهنگ استقلال همخوانی دارد اما به هر حال در بازی‌های سنگین شرایط احساسی می‌شود و اگر هم چنین اتفاقی افتاده باشد من معذرت‌خواهی می‌کنم.

 

به گزارش ایسنا،‌ قلعه‌نویی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان تیمش مقابل تراکتورسازی عصبی بودند و آرش برهانی به همین دلیل از بازی اخراج شد عنوان کرد: ما باید این موضوع را آسیب‌شناسی و علت‌یابی کنیم و ببینیم که چرا این اتفاقات در اواخر لیگ می‌افتد. عوامل مختلفی می‌تواند داشته باشد که یکی از آن‌ها بحث‌های مالی و فشار بازی است. ما امروز 10 نفره شدیم و اگر خدایی نکرده نمی‌بردیم نمی‌دانم کجای جدول بودیم. من واقعا از آرش برهانی دلگیرم. حتما با او برخورد خواهیم کرد. همان گونه که فرزاد حاتمی را در یک بازی آسیایی روی نیمکت نشاندم، آرش برهانی را هم یا جریمه نقدی می‌کنم و یا از طریق بازی ندادن تنبیهش خواهم کرد. هر کاری هم که بازیکن حریف کرده باشد، من برهانی را محکوم می‌کنم.


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ