سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر اندازه حکمت قوی گردد، شهوت ضعیف شود . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 92 اردیبهشت 26 , ساعت 1:48 صبح

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس گزارش روزنامه «اکیپ»، پاری‌سن‌ژرمن در نظر دارد از پیوستن کارلو آنچلوتی به رئال جلوگیری کند. مشکل مادرید این است که تاکتیک باشگاه فرانسوی انتقال رونالدو به قهرمان لیگ یک در عوض آنچلوتی است.

بر اساس گزارش این روزنامه، پاری‌ سن ‌ژرمن در صورتی به آنچلوتی اجازه خروج می‌دهد که رئال مادرید به آنها اجازه دهد با ستاره پرتغالی وارد مذاکره شوند.

قهرمانان لوشامپیونه مدت‌ها امیدوار بوده‌اند بزرگترین ستاره مادرید را جذب کنند اما آنها در این موقعیت یک برگ برنده در آستین خود دارند. رسانه‌های فرانسوی بر این باورند که مادرید برای جذب آنچلوتی به حدی مشتاق است که آماده شنیدن پیشنهاد آنها درباره کریستیانو رونالدو خواهد بود.

تمیم بن حمد الثانی، جانشین مالک پاری ‌سن‌ ژرمن پیشنهادی به مادرید خواهد داد که آنها نتوانند رد کنند. پیشنهادی که به گزارش اکیپ کمتر از 100 میلیون یورو نخواهد بود.

کریستیانو رونالدو تنها عضو باشگاه رئال مادرید نیست که پاریسی‌ها به دنبالش هستند. لئوناردو، مدیر فوتبالی باشگاه همچنین خواهان جذب ژوزه مورینیو است. باشگاه فرانسوی می‌تواند دستمزد 15 میلیون یورویی را به آقای خاص پیشنهاد دهد که 3 میلیون بیشتر از مبلغی است که انتظار می‌رود چلسی به او پیشنهاد دهد.


<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ