سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون روز نهروان به کشتگان خوارج گذشت فرمود : ] بدا به حال شما ، آن که شما را فریفته گرداند زیانتان رساند . [ او را گفتند اى امیر مؤمنان که آنان را فریفت ؟ فرمود : ] شیطان گمراه کننده و نفس‏هاى به بدى فرمان دهنده ، آنان را فریفته آرزوها ساخت و راه را براى نافرمانى‏شان بپرداخت ، به پیروز کردن‏شان وعده کرد و به آتششان درآورد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 92 آبان 26 , ساعت 11:58 عصر

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علی پروین در اولین جلسه انتخاب تیم ستارگان پرسپولیس پس از اطلاع از نظرات و دیدگاه های محمد رویانیان و اقدامات انجام شده برای برگزاری این بازی گفت: در وهله اول جا دارد از مدیران باشگاه که چنین بازی خیریه و به یادماندنی را پیگیری کرده و به توافقاتی دست یافته اند تشکر کنم. این بازی می تواند یکی از بازی های خوب تاریخ فوتبال کشورمان باشد و انشاالله که همه چیز به خوبی انجام شود و ضمن تجلیل از برخی ستارگان پرسپولیس اقدامات خوب دیگری نیز در کنار بازی انجام شود. بنده پیشنهاد می کنم در این جلسه نفرات را انتخاب نکنیم بلکه ابتدا نشستی با بزرگان تاریخ پرسپولیس به ویژه پیشکسوتان بزرگ پرسپولیس در دهه 40 و 50 داشته باشیم تا نظرات و دیدگاه های آنها را دریافت کرده و پس از کسب اطلاع از دیدگاه های آنها دست به انتخاب تیم ستارگان بزنیم.

وی افزود: به هر حال برخی از پیشکسوتان در دهه 40 و انتقال از شاهین به پرسپولیس زمینه ساز تاسیس و شکل گیری پرسپولیس بودند آنها مالکان و صاحبان باشگاه هستند و لازم است که در همه کارهای این چنینی نظرات آنها را دریافت کنیم. بنده پیشنهاد می کنم جلسه ای با حضور جعفر کاشانی ، همایون بهزادی ، محمود خوردبین ، ابراهیم آشتیانی ، هادی طاووسی ، حمید جاسمیان، رضا و بیوک وطنخواه ، کاظم رحیمی ، فریدون معینی، حسین کلانی در باشگاه برگزار شود و ما بدانیم که این عزیزان چه نقطه نظرات و دیدگاه هایی درباره بازی و انتخاب نفرات کادرفنی و بازیکنان دارند و پس از آن می توانیم با در نظر گرفتن معیارهایی اعضای تیم را مشخص کنیم.

علی پروین در این جلسه گفت: ادامه مطلب...

<      1   2   3   4      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ