سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند مرا سخت گیر و آزاردهنده برنینگیخت؛ بلکه مرا آموزگاری آسان گیر برانگیخت . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 91 اسفند 5 , ساعت 4:1 عصر

حسین ماهینی قبل از بازی دوستانه مقابل تیم ملی نوجوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با روحیه بسیار خوبی به بندر‌عباس رفتیم تا با کسب 3 امتیاز دست پر به تهران برگردیم. در 20 دقیقه اول همه چیز خوب بود و چند موقعیت مسلم را داشتیم.

وی افزود: به گل نرسیدیم البته شرایط زمین هم اصلا مناسب نبود و این ماجرا هم برای ما بود هم برای بازیکنان حریف.

ماهینی ادامه داد: من متاسفانه بعد از بازی با سپاهان مسموم شدم و 3 روز غذا نخوردم. به همین دلیل اصلا شرایط خوبی برای بازی با آلومینیوم نداشتم. در نیمه اول بدنم جواب داد اما در نیمه دوم نمی‌توانستم کار را دنبال کنم و به همین دلیل تعویض شدم.

وی در پاسخ به این سوال که مظلومی گفته آنقدر خوب کار کردیم که پرسپولیس مجبور شد دفاع راست خود را عوض کند گفت: من نمی‌دانم منظور آقای مظلومی چیست و به همین دلیل به نظر ایشان احترام می‌گذارم. قبول دارم در نیمه دوم خوب نبودم ما در نیمه اول موقعیت داشتیم.

مدافع پرسپولیس درباره جو ورزشگاه نیز گفت: در طول عمر فوتبالیم این صحنه‌ها را ندیده بودم. من فقط کنار زمین سنگ جمع می‌کردم. سنگ‌هایی که واقعا دیدنش باور‌کردنی نبود. همچنین گوجه، سس گوجه‌فرنگی و نوشابه هم جمع می‌کردم. چیز‌های عجیب و غریبی که گفتنش سخت است. من امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات در ورزشگاه‌های دیگر نباشیم چون اگر یکی از آنها با یک نفر برخورد می‌کرد آخر عاقبت آن بازیکن اصلا مشخص نبود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ