سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علم را با عمل همراه باید ساخت ، و آن که آموخت به کار بایدش پرداخت ، و علم عمل را خواند اگر پاسخ داد ، و گرنه روى از او بگرداند . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 92 آبان 27 , ساعت 11:42 صبح

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی عقیده‌اش را تکرار کرد که کریستیانو رونالدو کارهای فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد و شایستگی کسب توپ طلا را دارد.

وی در گفت‌و‌گو با پایگاه رادیویی «دیجای» میلان اظهار داشت: آیا کریستیانو شایستگی کسب توپ طلا را دارد؟ صد در صد. او امیدوار است که برنده توپ طلا شود و شایستگی‌اش را دارد زیرا کارهای فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد. توپ طلا به شدت به موفقیت‌های گذشته این باشگاه ارتباط دارد.

آنچلوتی با تأکید بر روی بازیکن پرتغالی که تاکنون در این فصل از لالیگا 16 گل و در لیگ قهرمانان 8 گل زده است، ادامه داد: کریستیانو یک بازیکن حرفه‌‌ای واقعی است؛ او از خودش کار می‌کشد و به دنبال جزئیات کوچک است و از هر فرصتی استفاده می‌کند. رونالدو در شرایط بدنی فوق‌العاده‌ای قرار دارد و هر بازیکن بزرگ دیگری اگر می‌خواهد به اوج برسد و همان جا بماند باید کارهایی که رونالدو انجام می‌دهد را انجام بدهد. فقط استعداد داشتن کافی نیست.

وی خاطرنشان کرد: واران بدون در نظر گرفتن اشتباهاتش مقابل یوونتوس بازیکن بزرگی است. او به دلیل مصدومیت زانو چهار یا پنج ماه از میادین دور بود اما تمام توانایی‌ها را برای تبدیل شدن به یک مدافع بزرگ دارد.

سرمربی رئال مادرید اضافه کرد:‌ مشکلاتی در دوره مورینیو وجود داشت اما اکنون من فکر می‌کنم بازیکنان با یکدیگر متحد شده‌اند. اکنون هیچ‌کس درباره گذشته صحبت نمی‌کند؛ ما بر روی کاری که باید انجام دهیم، تمرکز کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: آیا پیرلو می‌تواند به رئال مادرید ملحق شود؟ نه اما او هنوز یکی از بهترین بازیکنان دنیا است.

آنچلوتی گفت:‌ هدف من ماندن در مادرید برای مدتی طولانی است اما در فوتبال همه‌چیز می‌تواند خیلی زود تغییر کند. من فکر می‌کنم برزیل مدعی قهرمانی در جام‌جهانی است زیرا در خانه خودشان بازی می‌کنند. بعد از آن اسپانیا، آلمان و امیدوارم ایتالیا مدعی باشند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان کرمانشاه

انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان

در جمع نخبگان و پیشکسوتان ورزش کشور

تقدیم هدایایی به سفیر ایتالیا

در گذشته هم چنین پیشنهادهایی مطرح بود

قهرمان کرمانشاهی ووشوی جهان

ناظران و داوران هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر

در محرم امسال 313 تن کالای اساسی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ